18.04.12

Díky, kámo.

Jsem Kolumbova žena.
Objevila jsem... Vylepšení (již tak dokonalých) muffinů!

Jelikož vysedávám pořád v těch samých kavárnách, nebylo by patrně moudré dělat recenze na jeden a ten samý podnik. Přeci jen - (zatím) mě vážně neplatí. Proto se mi tu z toho zcela nezáměrně a už ne tak zcela neočekávaně stává foodblog s recepty. Jaké klišé!

Dnes však konzervativně jen vykradu sama sebe a povím vám, jak si vylepšit vaše odpolední čoko muffiny. Tipů mám přesně pár, ten druhý je důvodem článku:

1) Pečte na nejkratší možnou dobu. Je těžké to odhadnout vzhledem k Nutelle uvnitř, která se lepí a lepit má; již po deseti minutách však doporučuji hlídat, bodat špejlí, popř. troubu vypnout a nechat to cca 5 minut dojít. Užijete si pak úžasně šťavnatou mňamku.
2) Určitě vás to už napadlo, protože to zkouší hodně nejlepších muffinových firem (a funguje to) - přesto pro jistotu i já musím na piedestal postavit nápad čokolády nakrájené na kostičky, kterou se muffin posype. Můžete zvolit jakkoukoli: Hořká, mléčná, bílá, s plísní, jestli je milujete, není co řešit.
Princip je nakrájet svou bohyni na co nejmenší kostičky to půjde a po navršení dua "těsto-nutella-těsto" udělat čokoládovým posypem trio mortale.
... A pak dát v klidu do trouby, čokoláda něco vydrží.

Výsledek stojí za to. Nejen esteticky (i když díky tomu je budete moci vydávat za srovnatelné s M&S či Tchibem, popřemýšlejte o tom!), ale i vaše chuťové pohárky řeknou "dík, kámo".

Přeji krásné dny. ~

Bez plísně.

Žádné komentáře:

Okomentovat