23.04.12

Less than three.

Ocitla jsem se pod nátlakem.
Z jedné strany to byly tvrdé páky a lamentace eMka, že by bylo záhodno uklidit můj 2,5x2,5 příbytek (přeměřila jsem si to pro účely tohoto příspěvku a vlastně mě to překvapilo... proč někdo vymyslel čtvercový pokoj?), z druhé strany tlaky přátel: Z mně neznámých důvodů se všichni hromadně začali učit na zkoušku dospělosti.
(nejvěrnější naštěstí jen propadli svodům jara... a láska se omlouvá)

Nikdo si však tudíž nenašel čas k prokrastinaci v některé z kaváren, které jsem ještě nerecenzovala, abych měla o čem psát! Proto jsem nuceně podlehla krutému nátlaku...: Urovnala si věci tak, aby vypadaly uklizeně a vyhodila to, co již nevypadalo úhledně ani s fantazií.
(Každý má svůj důvod k proklínání maturity. Ale že mi bere spolupovaleče a nutí mě předstírat uklízení?... To přehnala.)

Úklid mi však nakonec odhalil zajímavou věc: Mohu krom kavárny začít provozovat i čajovnu. Sama za sebe totiž v této domácnosti disponuji sedmnácti čaji (... čaji. Takže pro zjednodušení: Vynechte vše s ibiškem ve složení). Netuším, jak se to stalo (závislost na kávě ani lenost při přípravě čajového nálevu nehrají roli, vážně), každopádně - bude-li povalečská situace dál tak neutěšená, dočkáte se průvodcovského příspěvku světem čajů.
 ... Á toho se nechcete dočkat od milovníka kávy, věřte mi. (a pojďte na kafe)

~

Post scriptum: Zkoušeli jste již na svou kávu techniky lití mléka? A začali jste taky nejjednodušším tvarem na světě? A mám se to naučit profesionálně a místo keců o čajích to pak naučit vás? xoxo

Devět tulipánů od babičky, které se mi nevešly do uměleckého záběru a jedno less than three <3.

Žádné komentáře:

Okomentovat