04.04.12

Cheesecake challenge.

Kdo nabyl u mé muffinové samochvály pocitu, že jsem zvláštní odrůda (a jediný exemplář) kuchařky k sobě nekritické,... No, možná. Někdy.
Každopádně, dokonalostní muffiny i mě samozřejmě stály několik nedokonalých pokusů. A nyní tuto proceduru hodlám absolvovat i s cheesecakem! #challenge_accepted

První pokus již proběhl. Chuť příliš tvarohová, krusta moc vlhká (kdo vymyslel pečení ve vodní lázni nechť mě navštíví a prozradí to sladké tajemství, proč můj alobal propouštěl), výška... nízká.
Hlavní je však vědět, proč se chyby staly - a to já (skromně) vím. Proto již možná příští pokus krom oslavných výkřiků a požitkářských hodů doprovodí i zde vyvěšený recept!

(~ Možná si teď řeknete, že na těch internetech lze přeci také určitě nalézt pořádný recept... Na to vám mohu jen povědět: Najděte, upečte, vraťte se sem, upečte druhou verzi, porovnejte.)
Hm, to zní trochu nekriticky.

Ale co čekat od dobře naladěného člověka takovouto snídaní? 
Pac.

Žádné komentáře:

Okomentovat