19.03.12

Já mám radši panini.

Původně jsem chtěla nasbírat více fotek, ale protože jsem hlava děravá a zapomínám si fotit své objednávky (i když... Pavlovův reflex na jídlo - akorát místo slin vytáhnu foťák - se mi taky nepozdává), mám jen pár kousků z nové, stylové a kvalitní Panerie.

O co jde? Vlastně takový fast-food, ale v oblasti zbylých "jídel na tác"... špica. Zapečené panini, bagely, mozzarella kam se podíváte, tolerance k vegetariánům, LOSOS!!! a... převeliký koutek pro sladkomily: S čokoládovým a zároveň druhým nejlepším cheesecakem v mém životě (žebříček nejlepších cheesecaků pilně sestavuji a obětavě ochutnávám... Coming soon!), muffiny, záviny, dorty,...
Mají co nabídnout. Navíc za přijatelné ceny a ve skvělém prostředí - stěny jsou pomalovány karikaturami lidí s hlavou-fotkou, kteří říkají věci jako "Medovník je pro syny, já zbožňuju panini." Rým sice vypadá, že jsem ho složila já před deseti lety, ale to je na tom to kouzelné. Check it out.

Co se týče obsluhy, novinka je novinkou a chvíli slečnám a pánům trvalo, než si vytvořili určitý systém, který neprodlouží čekání ve frontě na neúnosnou míru - ale já si počkala ráda (na cheesecake i jejich zlepšení).
(A teď přestanou poslouchat lidé kulturní, bohatí a světáčtí... berou stravenky! xoxo)


Muffin a čokoládka. Už se naštěstí odnaučili k ní dávat cukr, ale nasmála jsem se nad možností cukrovky snadno a rychle.

Zapečený bagel s mozzarellou a bazalkou a rajčátky - dostalo se mi i lingivistického poučení, že to je "bejgl" (protože jsem byla zmatena mozzarellou, foccaciou, panini,... ale bágel z ní dobře, náhodou). A sýr se krásně táhnul.
V pozadí qesadilla s kuřecím masem a čoko. Maminka neřeší vhodnost kombinací. Chutná? Chutná!

Měla jsem ples a chtěla v šatech vypadat skvěle, tak jsem se nadlábla v Panerii samozřejmě (za tuhle reklamu by mě měli platit, srsly). Americano a tvarohová taška. To můžu!

Žádné komentáře:

Okomentovat