11.03.12

Brief introduction.

(c) James Beard:

"Gurmán, který myslí na kalorie, je jako prostitutka, která se dívá na hodinky."
('A gourmet who thinks of calories is like a tart who lookes at her watch.')

Někdo by to mohl ironicky napadnout jako příhodné pro amerického šéfkuchaře; já to považuji za geniální.


Můj zájem dlouhodobě osciluje mezi jídlem a módou, i když to mnozí považují za neslučitelné (hlavně moje peněženka). V nedávných časech jsem se však počala přeorientovávat výhradně na požitkářství namísto materiálních záležitostí. Je to volba životního stylu a každý si vytváří hodnoty na základě působení různých faktorů (klid, jen právě povinně čtu Základy sociologie) - čili pochopím vaše nepochopení. 
Pro ty, kteří to však mají nastavené stejně, je tu tento další český foodblog. Můj zápřah je poměrně široký, jelikož jsem si stihla projít neskutečným množstvím gastronomicky vyhraněných období (příkladem za všechny budiž vitariánství), nejsem však ignorant a mnoho foodblogů sleduji; vybrala jsem si proto téma, které mi v ucelené formě na české scéně poněkud chybí: POVALEČSTVÍ.
Stručně tedy ~ spousta kafíček, dortíčků, muffinů, recenzí kaváren všeho druhu a možná sem tam i nějaké normální jídlo... Protože jsem byla ten vitarián, víte jak.

Žádné komentáře:

Okomentovat