14.06.12

Joy the Savior

Tento příspěvek mohl vzniknout na základě:
Mého hledání pěkného receptu na cupcake u Joy, kde jsem našla cupcake i tip, který vám na následujících řádcích předám;
a proto, že jsem neměla co snídat.
Nejsem vybíravá. V hladu ani omylem. Ale když je doma jedno avokádo (které šetřím na oběd), sklenice kyselých okurek a nutella - a žádné pečivo, jogurt, ovoce,... Pak je asi někde problém. Každopádně hlad je hlad a všichni víme, co sytí ještě lépe než chleba - mléko. Nerada se zahleňuju hned ze začátku dne, ale krize je krize a já si vzpomněla na Joyin boží a pro mě záchranný nápad. Kdo má zájem to vidět s jejími mnohem hezčími fotkami a smysluplnějším povídáním, klikněte sem.
Kdo chce vidět mojí modifikaci tzv. Milkshake-u s opečenými Marshmallow, může číst dál.

Suroviny jsou hodně variabilní; základ je pouze mléko a marshmallow (a tyčový mixér <3). Dalším doplňkem pak může být cukr, monin, ovoce alá banán k zahuštění, zmrzka, vaječňák, bílý rum,...



Moje verze pro chudé (co vlastní doma marshmallow a monin, ale ne chleba) je sklenice mléka, 2cl vanilkového moninu a 3 marshmallow. Marshmallow je nejlepší opékat v domácích podmínkách buť nad plynovým sporákem, nebo zapalovačem. A nejlíp ne na špejli, prosím. Nechci žaloby za osmahlé obočí/byt.
Krom jednoho polštářku všechno rozmixujte, nechte si zaflákat většinu kuchyňské linky mlékem, přelijte do pěkné vysoké skleničky a vhoďte navrch zbylý marshmallow. Čistě pro ten efekt.

Jsem sytá a vydržím do oběda na to avokádo!
... a nebo si možná udělám ještě jeden shake.

Žádné komentáře:

Okomentovat