08.05.12

Babica light.

Snahy o vybudování jiného životního stylu mých spoluobčanů ještě nepolevily. (Ironicky před podnikem, o němž se dnes chci zmínit, stojí Next Gyros. Ale rodiče a prostory si nevybereš, asi.)
Kavárna Zdravé dobroty u Sáry (škoda, že jistý nejmenovaný kuchař Babica dal v mých očích slovu dobroty zcela jiný a ne úplně lichotivý rozměr), je rozšířením wellness salonu Sára a tvrdí: "Můžete se zde nejen zdravě stravovat, ale i mlsat a přitom zůstat štíhlí."
Po takové reklamě se jistě mnozí ušklíbnou nad prvoplánovostí sloganu, ale já v tom vidím genialitu dlouho přehlíženého faktu, že žena v životě nejvíc netouží po dokonalém muži, ale po tom, aby mohla žrát a nepřibrat. Vážně.

Každopádně mě tato informace postrčila k navštívení Dobrot (Sářiných!) - a rozhodně mají co nabídnout.
Chlubí se vařením na páře, absencí chemických ochucovadel, minimem (posypové) soli, možností bezlepkových dobrot a v neposlední řadě i nabídkou krabičkové diety, což je alfa omega nomen omen současného dietářského světa. Ale tady gurmetujeme, takže někdy příště někde jinde, da?

Jelikož je to tedy taková zdravá oáza (vedle gyrosu), dala jsem si barbarsky palačinku s malinovým džemem a kávu. Servis skoro až luxusní - příbory přineseny v sáčku, ke kávě mléko v odděleném kalíšku a voda (kéž bych o vodě ke kávě nemusela psát jako o luxusu...).
Káva byla tradičně s pachutí spáleniny, jako již asi v každém občerstvení, kde se na její přípravu nespecializují přímo. Všimli jste si toho taky? Na palačince však bylo znát, že se nevyválela v přepalovaném oleji, z čehož jsem měla upřímnou radost - a taky místo v žaludku na 'sladkou' tečku v podobě horké hořké čokolády. Konečně řádně hustě pudinkovou, jak už jsem dlouho toužila objevit. Takže dík.

Na menučko můžete slintat tady, já rozhodně doporučuju jednou za čas vyzkoušet. Interiér je příjemný, pro kuřáky venku zastřešená teraska. Nabídka bohatá, obsluha příjemná. A třeba zůstaneme i štíhlí!
~

Taky chci skleněný nádobí. Je sexy.

Nabízeli i hořkou "light". To už mi přijde trochu zvrácené... Ale třeba to je důvod, proč se u mě nenaplňuje ženská největší tužba.

1 komentář:

  1. obsluha příjemná... ráda slyším, to tam zrovna pracovala moje maminka :D

    OdpovědětVymazat